Fashion

Saturday, January 21, 2017

Μάμα VS Παίδι: Μια άνιση μάχη

Μάμα: Συνώνυμα: άμμα, μητέρα, μάνα, FBI (ούλλοι έτσι την έχουμε αποθηκευμένη στο τηλέφωνο μας)     Γένος: Θηλυκό
            Ικανότητες: μπορεί σε πέντε λεπτά να σε κάμει ότι θέλει, καταπληκτικές θεατρικές δεξιότητες και ΠΑΝΤΑ έχει δίκαιο( ή τουλάχιστον τούτον μας λαλεί)

Ένα πράμα της λαλείς τζαι ρωτά σε δέκα. Δεν υπάρχει δημοκρατία αλλά μητεροκρατία. Τζαι για να μεν τα πολυλογώ πάμε να δούμε τρία πιθανά σενάρια που λίο-πολλά ούλλοι εζήσαμεν τα. Αλλά τζαι τρία άλλα που πολύ πιθανόν να μεν τα ζήσουμε ποττέ  :(

Σενάριο1
Τι σου λαλεί:

Παιδί: Άμμα εν να πάω για κανένα ποτό με την παρέα, ντα?
Μάμα: Γιατί? Ήντα παρέα εν τούτη? Ξέροτους?Τζαι ποτό ?Μα ποτζίνα τα πομπαρισμένα? Κάτσε δαμέ να σου κάμω νέσκουι τζαι εν να σου περάσει..


Τι θέλεις να σου πει:

Παιδί: Άμμα εν να πάω για κανένα ποτό με την παρέα, ντα?
Μάμα: Καλό μάνα μου, να πάεις, ήντα που να κάμεις έσσο, πίενε να διασκεδάσεις τζαι πιε τζαι κανένα ποτό για μένα..

Σενάρο2
Τι σου λαλεί:

Παιδί: Άμμα φεύκω..
Μάμα: Που να πάεις?
Παιδί: Εν σου πα εν να πάω σπίτι του παρέα μου..
Μάμα: Ποιου παρέα σου? Ξέρω τον? Ποια εν η μάμα του? Παναγία μου έμπλεξες ένε? (ψευτόκλαμα)Άρκεψες ναρκωτικα? (φεύκει το παιδί) Περίμενε να σου φορίσω το σάκκο σου τουλάχιστον.


Τι θέλεις να σου πει:

Παιδί: Άμμα φεύκω..
Μάμα: ..Ε ήντα μου το λαλείς?...
Παιδί: ....(φεύκει)
Μάμα: Περίμενε έλα 20 ευρώ τζαι φέρμου μιαν εφημερίδα σαν έρκεσε τζαι τα άλλα δικά σου.

Σενάριο3
Τι σου λαλεί:

Παιδί: Άμμα έσπασε το τηλέφωνο μου (κλάμα)
Μάμα: Ήντα πράμα?? Ήνταλως το σπασες πάλε?? Ούτε εν χρόνο έν έχει που σου το πιαα!!!
.....
(Μετά που κανένα 45λεπτο) Πέρκει να θέλεις να σου πιάω άλλο τωρα? Εγώ στην ηλικία σου..
Παιδί: Ντα, ντα εν θέλω τιποτε απλα με αρκέψεις να μου λαλείς πάλε για τα κολοκάσια που φκαλες τζαι τις πατάτες, πλισ.


Τι θέλεις να σου πει:

Παιδί: Άμμα έσπασε το τηλέφωνο μου (κλάμα)
Μάμα: Εν πειραζει μάνα μου, την υγεία μας να 'χουμε. Έλα 800 ευρω να 'γοράσεις το τελευταίο μοτέλο τζαι έλα αλλό 300 να μου 'γορασεις τζαι μένα κανένα τα άξιπατ να ποσκογιούμε..

Μάνα είναι μόνο μία..η τουλάχιστον τούτον μας λαλούν για να σιωπήσουμε.
Ηθικό δίδαγμα: Μην τα βάζεται ποττέ μαζί της!!!

No comments:

Post a Comment